„DBAMY O NASZĄ PLANETĘ” -praca zdalna 12.04-16.04.2021r.

Poniedziałek 12.04.2021r.
TEMAT: JESTEM PRZYACIELEM PRZYRODY!

  1. Wiersz „ Przyjaciele przyrody” Agata Widzowska
  2. „Brudne i czyste środowisko” – praca z obrazkami.
  3. „Ekologa znak” – słuchanie piosenki proekologicznej.
  4. „Zielone drzewo” – karty pracy.
  5. Wyjście na spacer lub podwórko.

Wtorek 13.04.2021r.

TEMAT:  CIESZĘ SIĘ PIĘKNĄ I ZDROWĄ ZIEMIĄ!

  1. Rytmiczna rozgrzewka w podskokach – ćwiczenia poranne.
  2. Planeta Ziemia” –oglądanie obrazków.
  3. „Ziemia wyspa zielona” – słuchanie piosenki.
  4. „List od Pani Ziemi” – prezentacja.
  5. „ Eko- zadania” – co możesz zrobić dla naszej planety?
  6. Karty pracy – „Zielona planeta”- kolorowanka , „Ekopuzzle”.

Środa 14.04.2021r.

TEMAT: CZY TO SIĘ JESZCZE PRZYDA?

  1. „Segregacja śmieci” – słuchanie wierszyka.
  2. „ Czysto, ładnie i bez śmieci” – bajka edukacyjna proekologiczna
  3. „ Jak segregować śmieci?” – praca z obrazkiem.
  4. „ Eko Terminator” – gra dla dzieci online.
  5. „ Co to jest recykling?”- czyli jak powstają nowe rzeczy – prezentacja.
  6. Zabawa sensoryczna – „ Segregacja odpadów”
  7. „ Śmieci do kosza” – karty pracy.

Czwartek 15.04.2021r.

TEMAT: PO CO NAM PRĄD?

  1. Masaż na dobry humor – „Idzie pani, wietrzyk wieje”
  2. „ Pstryk” – słuchanie opowiadania Grzegorza Kasdepke
  3. „ Urządzenia elektryczne” – karta pracy.
  4. „ Nie taki prąd straszny” – filmik edukacyjny.
  5. Słuchanie piosenki – „ Elektryczny prąd”
  6. Matematyka na wesoło – „ Liczymy do 10”
  7. Wyjście na świeże powietrze.

Piątek 16.04.2021r.

TEMAT: CO ZROBIĘ DLA ZIEMI?

  1. Ćwiczenia i zabawy oddechowe.
  2. „ Chrońmy naszą Ziemię” – praca plastyczna.
  3. „ Świat w naszych rękach” – słuchanie piosenki
  4. „ Ważna akcja segregacja” – eksperyment ze śmieciami.
  5. Wyjście na spacer lub podwórko.

ZAJĘCIA DODATKOWE

Język angielski

 Logopedia

Wszystkie dodatkowe informacje z opisami, filmikami i załącznikami są na naszej grupie WhatsApp.

Share

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *